Wczytuję dane...
FAQ

Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak, do każdego zrealizowanego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.

Czy faktura może być na inne dane niż adres dostawy?

Tak, odpowiednie dane należy podać podczas składania zamówienia.

Czy potwierdzenie przelewu przyspieszy realizację zamówienia?

Nie, warunkiem realizacji zamówienia jest zaksięgowanie wpłaty na koncie naszego sklepu.

Kiedy otrzymam zamówiony towar?

Termin realizacji = czas wysyłki + czas dostawy

Czas wysyłki zamówienia podajemy przy każdym produkcie w naszym sklepie. Jego długość mierzymy w dniach roboczych liczonych od poniedziałku do piątku bez sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy. Zamówienia złożone i opłacone do godziny 10:00 realizujemy tego samego dnia pod warunkiem, że zamówiony towar znajduje się w magazynie. W przypadku płatności przelewem określony termin realizacji wydłuża się o czas księgowania wpłaty, a jeśli klient wybiera płatność ratalną, o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów. Czas dostawy to czas w którym przesyłka jest w rękach firmy kurierskiej.

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Tak, umożliwiamy odbiór zamówień w siedzibie naszej firmy. Po odbiór zamówionego towaru prosimy zgłaszać się dopiero po otrzymaniu informacji mailowej lub telefonicznej, że zamówienie zostało skompletowane i jest gotowe do odbioru. Przy odbiorze towarów należy mieć przy sobie ważny dokument tożsamości, a także znać dane identyfikujące zamówienie (jego numer, imię i nazwisko osoby zamawiającej). W przypadku zamówień opłaconych z góry (np. przelewem) wydanie towaru możliwe jest wyłącznie osobie zamawiającej lub osobom posiadającym pisemne upoważnienie do odbioru.

Jak do Was dojechać?

Nasz punkt znajduję się we Wrocławiu na ulicy Strachocińskiej 170.

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości lub pytania dotyczące odbioru lub reklamacji zakupionego towaru, zapraszamy Cię do kontaktu telefonicznego: +48 533112266 mailowego: biuro@house-4u.pl lub osobistego w siedzibie naszej firmy.